När en arbetsplats ska packas ihop och flyttas gäller det att hålla ordning och reda på alla bitar. Vi tar hand om er företagsflytt och ser till att allting fungerar på att smidigt sätt. Det spelar ingen roll om ni behöver en kontorsflytt för ett kontor i flera våningsplan eller om det rör ett mindre företag, vi klarar jobbet!
För att en företagsflytt i Stockholm ska fungera på ett bra sätt måste den planeras väl. Det gäller oavsett om ni behöver en kontorsflytt eller ska flytta cateringfirman till ny adress. Vi börjar alltid med att se på vad som ska flyttas var för att ge er en vettig flyttoffert.
Ni kan alltid komma med synpunkter och förklara vad som är viktigt för er. Vi ser till att flytten sker i enlighet med planering och de tidpunkter vi sätter upp.
Till att börja med är vi väl medvetna om att en kontorsflytt kan involvera en hel del människor. När det finns många arbetsplatser som ska packas ihop och skickas med oss är det viktigt att alla berörda meddelas om flytten i tid.
Vi kan packa åt er men ser gärna att alla berörda är väl medvetna om vilka datum som gäller för att själva kunna få ordning på privata saker som kan finnas på bordet, i lådor och omkring arbetsplatsen.
Vi kan plocka isär möbler såväl som datorer.
Vi ser till att allting packas på ett smart sätt.
Allt flyttas med varsam hantering.
När vi kommer fram kan vi återigen montera det som vi har plockat isär.
Det är alltid klokt att vara ute i god tid. Så snart som ni vet om att det ska flyttas och var ska ni kontakta oss. Då kan vi börja med att se på de bitar som ska vara med i er flytt. Vi kan hjälpa till med packning om ni vill.
En företagsflytt med oss är en process som kommer att formas efter era specifika behov. Kontakta oss och berätta mer om vad som ska flyttas så kan vi ge prisförslag såväl som riktlinjer för att göra det hela enklare.
Det här är en mycket viktig fråga för er verksamhet. Det är klart att ni vill minimera tiden som läggs på er företagsflytt för att inte avbryta det viktiga arbetet. Det har vi full förståelse för. Det är dock viktigt för oss att poängtera att billigaste flyttfirman inte är samma sak som att vi skyndar på och stressar fram.
Vi tycker att det viktigaste är att flytten fungerar på ett bra sätt och allting blir gjort som tänkt. Då slipper ni irritation över saker som inte fungerar för att de inte monterats ihop eller andra problem till följd av slarv.
När vi ser på er företagsflytt i Stockholm gör vi upp en rimlig plan. Vi ser rent reellt på när det hela kan tänkas bli klart så att ni kan planera på rätt sätt. Med lång erfarenhet av företagsflyttar kan vi skapa en rimlig plan som kan tänkas hålla.
Tänk dock på att det alltid är klokt att se på bästa datum för denna flytt. Om ni kan boka in företagsflytten då det är lite lugnare på jobbet är det förstås en fördel. Det är också klokt att förbereda anställda på flytten i god tid. Då blir det lättare att vara redo för transport det datum som bokas in!
Vi ser på flera bitar för att komma fram till rätt kontorsflytt pris. Priset påverkas bland annat av hur stor flytten är och de tjänster som ni vill ha. Kontakta oss gärna idag för att berätta mer om er kontorsflytt så kan vi ge er en bra flyttoffert att komma igång med!
Vi har inte blivit så bra flyttfirma som vi är idag på en natt. Du vinner på att vi numera vet hur en flytt ska genomföras för att alla ska bli nöjda. Vi lyckas vara den billigaste flyttfirman utan att tumma på kvalitet och det är något som vi är mycket stolta över.
Tel: 08-43749989 eller 073-695 44 18
Kontor: Havsörnsvägen 86, 123 49 Farsta
e post: info (at) asgardflytt.se
© All rights reserved 2022 Asgard Flytt och Städ AB-Flyttfirma
SEO och hemsida från www.seomaster.se